Πραγματικοί λειτουργοί και "Αλειτούργητες Ψωνάρες"

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ

Διθυραμβικές είναι οι καλλιτεχνικές κριτικές που έρχονται από την Ρουσφετόβια. Μιλώ για την γνωστή πτωχευμένη τριτοκοσμική χώρα που παρά τα προβλήματά της παραμένει παγκόσμια βασίλισσα την πολιτικής και κοινωνική κωμωδίας. Η τελευταία παράσταση λέγεται «ηλεκτρονική απογραφή μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο».
Τι και αν την ανέβασαν δεκαετίες νωρίτερα όλες οι πολιτισμένες (αλλά και οι απολίτιστες) χώρες της υφηλίου. Η διασκευή που παίζεται στα θέατρα του παραλόγου της τριτοκοσμικής Ρουσφετόβιας είναι αυτή που κλέβει τις εντυπώσεις .Μια διασκευή που με μοναδικό τρόπο τονίζει τα βασικά παγκόσμια χαρακτηριστικά της Ρουσφετόβιας
Σκηνοθετικά ο μέγας director «Giorgakis» και πρόεδρος της Σκηνοθετικής Διεθνούς, τονίζει με μοναδικό τρόπο τον ηγεμονικό χαρακτήρα του κράτους-Δυνάστη το οποίο το εμφανίζει στην 1η σκηνή του έργου να έχει ξυπνήσει μετά από βαρύ λήθαργο αιώνων να παίρνει ένα πιστόλι (τα πιστόλια είτε πάνω στα τραπέζια είτε στα χέρια ηλιθίων πάντα αποτελούν σημαντικό σκηνοθετικό στοιχείο στα έργα του director “Giorgakis”) και στρέφοντάς το κατά των πρωταγωνιστών να κραυγάζει «ή απογράφεσαι ή δεν πληρώνεσαι»

Εδώ πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι μετά από πολλά ταξίδια στην Ρουσφετόβια και έχοντας γνωρίσει την ιδιοσυγκρασία των κατοίκων της μεγάλο μέρος των οποίων αποτελούν τέκνα του κομματικού σωλήνα, η σκηνοθετική κίνηση του μεγάλου Giorgakis με «το όπλο επί σκηνής», στην συγκεκριμένη.......... κωμωδία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο μιας και μόνο έτσι μπορείς να συνεννοηθείς Ρουσφετόβιους που μέχρι χθες δήλωναν πως «δεν τους σκιάζει φοβέρα καμιά»

Για πρώτη φορά ο Giorgakis είχε τη χαρά σε μια από τις κωμωδίες του να δει σκηνοθετικό του όπλο να λειτουργεί! Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ηθοποιοί και κομπάρσοι αν και γνώριζαν το σενάριο όρμησαν τρομοκρατημένοι μαζικά επι σκηνής με αποτέλεσμα αυτή να καταρρεύσει
Τι και την έστησαν οι καλύτεροι επιστήμονες του είδους που έβγαλε ο κομματικός σωλήνας της Ρουσφετόβιας. Στοιχειώδης πρόβλεψη για το αν αντέχει το βάρος των πρωταγωνιστών δεν υπήρχε.

Το ακατάπαυστο γέλιο όμως κριτικών και θεατών δεν το προκάλεσε ο τραγέλαφος της κατάρρευσης του συστήματος των σκηνικών. Αντιθέτως στη χώρα που το μαύρο παρουσιάζεται ως άσπρο η κατάρρευση του σκηνικού εύκολα θεωρήθηκε ως «εφέ» του σκηνοθέτη

Το γέλιο ήρθε από τους «λειτουργούς» - πρωταγωνιστές της παράστασης. Αυτούς τους γραφικούς τύπους που στα μέσα του έργου αυτοσχεδίασαν ξεπερνώντας κάθε προσδοκία του κοινού και κριτικών

Έχοντας ως όνειρο να παίξουν στις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου ξαφνικά θυμήθηκαν ο ρόλος του « μόνιμου υπάλληλου δημοσίου δικαίου» δεν ταιριάζει σε «μεγαθήρια» σαν την αφεντιά τους. Άρχισαν λοιπόν να λεν τα δικά τους, εκτός σεναρίου, απειλώντας μέχρι και με αποχώρηση από την σκηνή στα νοήματα του πανικόβλητου σκηνοθέτη
«Ρε ξέρεις ποιοι είμαστε εμείς»?

Ποιοι είστε εσείς ρε μάγκες που μπλέξατε τα σώβρακα με τις γραβάτες και νομίζετε πως πληρώνεστε από άλλο κράτος και από άλλη πολιτεία?
«Εμείς είμαστε λειτουργοί»!!! Και μάλιστα δικαστικοί λειτουργοί της ένδοξης Ρουσφετόβιας!!!
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που λίγες ώρες πριν την παράσταση τους έκανε ρόμπα ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης της Ρουσφετόβιας για «διακριτή μεταχείριση των επωνύμων οι οποίοι απαλλάσσονται με έκδοση βουλευμάτων»
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που τους πήρε 10 χρόνια να καταλάβουν ότι οι υπεύθυνοι του ναυαγίου του ΕΧΠΡΕΣ ΚΑΤΙΝΑ στα πελάγη της Ρουσφετόβιας, «δικάστηκαν για λάθος αδίκημα και με εσφαλμένη χρήση των ποινικών διατάξεων» με αποτέλεσμα να βγουν λάδι και να ζητάνε από πάνω και τα ρέστα

Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που κλείνουν τα δικαστήρια της Ρουσφετόβιας στις 3 ακριβώς το μεσημέρι αρνούμενοι πεισματικά κάθε είδους «υπερωρία» προκειμένου να διευκολύνουν το κοινωνικό σύνολο την ίδια στιγμή που το κράτος Δυνάστης και εργοδότης τους, ζητά από τους λοιπούς κοινούς θνητούς να δουλεύουν σαν τα σκυλιά μειώνοντας υπερωρίες και δικαιώματα

Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που επί 6 συνεχή χρόνια ανέχονται να ξεφτιλίζεται η υπέρτατη αξία που υπηρετούν, από δύο ψευτοολυμπιονίκες της ντόπας, που παίρνουν τις αναβολές την μία μετά την άλλη «λόγω παρέλευσης του ωραρίου» μέχρι να επέλθει η οριστική παραγραφή της ξεφτίλας τους (που είναι και ξεφτίλα της Ρουσφετόβιας)

Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που απ την μια αναπροσδιορίζουν τους μισθούς τους και απ την άλλη οργανώνουν «λευκές απεργίες» αρνούμενοι να υποβληθούν σε παρόμοιες θυσίες με τους κοινούς θνητούς

Λειτουργοί δηλώνουν και οι καθηγητάδες που ζήλεψαν τη δόξα τους και άλλαξαν και αυτοί το σενάριο του έργου λέγοντας τα δικά τους
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που έχουν αναγάγει την αποδεδειγμένη λογοκλοπή σε επιστήμη
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που ανέχονται να άγονται και να φέρονται από φοιτητές κομματόσκυλα
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που αρνούνται την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του λειτουργήματός τους
Λειτουργοί δηλώνουν οι κύριοι που μια ζωή στηρίζουν τις συντεχνιακές διεκδικήσεις τους στις πλάτες των μαθητών τους
Λειτουργός δηλώνει όποτε τον βολεύει ο κάθε πικραμένος κάτοικος της παράγκας της Ρουσφετόβιας καλυπτόμενος πίσω από τον μανδύα μιας επαγγελματικής ιδιότητας, η οποία για να είμαστε σωστοί αν δεν προσωποποιηθεί στην τρισάθλια φάτσα του, υποδηλώνει πράγματι ξεκάθαρα λειτούργημα
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η ιδιότητα. Το πρόβλημα είναι η τρισάθλια προσωποποίησή της σε φάτσες τρισάθλιων που νομίζουν ότι «κάτι έγιναν» επειδή κάποιος τους έδωσε μια τήβεννο, μια έδρα, μια στολή, η δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, και αναπροσδιορίζονται ως «λειτουργοί» ενώ με τις πράξεις τους αποδεικνύουν ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από ΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΑ ΨΩΝΙΑ
Λειτουργός αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι ο δικαστής που χάνει τον ύπνο του απλά και μόνο στην ιδέα της αδικίας.
Λειτουργός αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι ο κακοπληρωμένος δάσκαλος που βάζει τον μαθητή του πάνω απ την τσέπη του
Λειτουργός αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι ο γιατρός που ξενυχτά στο προσκέφαλο του ασθενή του χωρίς να προσδοκά φακελάκια
Λειτουργός αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι ο ένστολος που δίνει τη ζωή του για να σώσει τον συνάνθρωπό του απ την φωτιά και τους εγκληματίες ή για να μην βρεθεί ξανά κανένα κήτος να τολμήσει να μιλήσει για σημαίες που τις πήρε ο αέρας
Λειτουργός αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι ο σκουπιδιάρης (ναι ο σκουπιδιάρης) που αν και έρμαιο των λαμογιων της αυτοδιοίκησης βγαίνει να κάνει τη δουλειά του ακόμα και απλήρωτος
Λειτουργοί αλειτούργητες ΨΩΝΑΡΕΣ είναι όλοι όσοι δεν μοιάζουν ούτε κατ ελάχιστον στις άθλιες φάτσες σας ειδικά όταν χαζογελάτε κάνοντας δηλώσεις καβάλα στο καλάμι
Παρόλα ταύτα δεν θα κατακρίνω τον Director Giorgakis που υποχώρησε. Το μόνο του λάθος είναι πως δεν σας έδωσε απόλυτα ελεύθερη επιλογή να δηλώσετε το «ψώνιο» σας, αφήνοντας απολύτως «ανοιχτό» το πεδίο που αναφέρεται στην ιδιότητά σας ώστε να γράψετε ο,τι θέλετε, για έναν και μόνο λόγο
Είναι σημαντικό για έναν τόπο εκτός από τους πραγματικούς λειτουργούς τους, να ξέρει και τις αλειτούργητες ψωνάρες του
ΥΓ1: (Για να μην θεωρηθώ από μερικούς ηλίθιους ως μηδενιστής) Θα ήταν ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ μου να ήμουν δικαστικός ή καθηγητής, αλλά ΟΧΙ σαν τα μούτρα σας.
ΥΓ2: Μιας και μίλησα για καραγκιοζλίκια, πάσα ομοιότητα των γενομένων στην Ρουσφετόβια, με τα διαδραματιζόμενα στην χρεοκοπημένη χώρα που μαζί με την εθνική της κυριαρχία απώλεσε και την ιθαγένεια του Καραγκιόζη δεν είμαι σε θέση να σας πω αν είναι συμπτωματική ή όχι
Θα συμβούλευα πάντως τους κρατούντες να κοιτάξουν πως θα αποφύγουμε οικονομικές διεκδικήσεις περί πνευματικών δικαιωμάτων από τους γείτονες
Με μια «κυβέρνηση καραγκιόζηδων» πριν (δεν το λέω εγώ το είπε κορυφαίος υπουργός της και έγινε πρωτοσέλιδο) και με την μεγαλειώδη παράσταση «ο Καραγκιόζης πρωθυπουργεύοντας» (αυτό το λέω εγώ) με μέγα χορηγό το ΔΝΤ σήμερα, τα πνευματικά δικαιώματα θα είναι δυσβάσταχτα…!