Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020

Λιγότερα από 100 χιλιάδες ευρώ πήρε ο Μαρινάκης από τους υπόλοιπους ολιγάρχες...


Βούτυρο στο ψωμί του ΣΥΡΙΖΑ ήταν η απόφαση Μαρινάκη να επιστρέψει τα χρήματα της καμπάνιας “Μένουμε σπίτι” – “Μένουμε ασφαλείς” που τιμολογήθηκαν για τα Μέσα της ALTER EGO…

 Ωστόσο η κίνηση του επιχειρηματία δεν έγινε για να ...αβαντάρει την αξιωματική αντιπολίτευση… Ήταν ένα μήνυμα στην κυβέρνηση που πυροδότησε η δημοσιοποίηση της λίστας και η διαπίστωση ότι άλλες εταιρίες εισέπραξαν μεγαλύτερα ποσά...



Με άλλα λόγια η Συγγρού θεωρεί ότι αδικήθηκε σε σχέση με τα Μέσα της οικογένειας Αλαφούζου, αφού ενδεικτικά “Το Βήμα” της Κυριακής πήρε 96.000 ευρώ και “Τα Νέα” του Σαββατοκύριακου 63.000 ευρώ, δηλαδή σύνολο 159.000 ευρώ, ενώ η “Καθημερινή” της Κυριακής, του Σαββάτου και η αγγλόφωνη έκδοση πήραν συνολικά 170.000 ευρώ! Επίσης τα sites των τηλεοπτικών σταθμών (ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1, STAR, ALPHA) πήραν από 124.000 ευρω (με ΦΠΑ), ενώ του MEGA μόλις 21.000 ευρώ, το tovima.gr και tanea.gr από 79.000 (με ΦΠΑ), και μόνο το in.gr πήρε 313.000 (με ΦΠΑ).

Βεβαίως επικαλούνται κι άλλες αδικίες στη Συγγρού, αλλά προσέχουν και με ποιους συγκρίνονται για να μη δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις. Για αυτό η σύγκριση περιορίζεται στο άθροισμα των ποσών που πήραν Βαρδινογιάννης (με δυο τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλα έξι Μέσα) 2.127.000 ευρώ, ο όμιλος του Γιάννη Αλαφούζου (με έναν τηλεοπτικό σταθμό και πέντε άλλα Μέσα) πήρε 1.387.000 ευρώ, ο όμιλος Κυριακού (με δυο τηλεοπτικούς σταθμούς και πέντε Μέσα) πήρε 1.351.000 ευρώ και ο όμιλος Σαββίδη (με έναν τηλεοπτικό σταθμό και τρία άλλα Μέσα) πήρε 786.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η Alter Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη με έναν τηλεοπτικό σταθμό, δυο εφημερίδες και επτά sites πήρε συνολικά 1.231.000 (με ΦΠΑ), δηλαδή 100.000 ευρώ λιγότερα από τους βασικούς ανταγωνιστές του. Προφανώς λοιπόν η φασαρία γίνεται για τις 100.000 ευρώ… Και δεν κάνει καμια εντύπωση, αφού στη διάρκεια του lockdown – όχι μόνο ο Μαρινάκης, όλοι οι επιχειρηματίες, έκαναν χρήση της αναστολής εργασίας για να κερδίσουν μόλις μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ! Αν λοιπον προσθέσει κανείς και το πρεστίζ του επιχειρηματία (που επίσης κοστίζει και “τραυματίστηκε” εισπράττοντας λιγότερα), έχει πλήρως την αποκωδικοποίηση του μηνύματος Μαρινάκη.

Πάντως ο αντίλογος για τα ποσά που πήρε η Alter Ego έχει να κάνει με τη μόλις τετράμηνη διάρκεια ζωής του MEGA και την εξαιρετικά χαμηλή τηλεθέαση (πήρε 470.000 ευρώ)… Όπως και το OPEN άλλωστε πήρε μόλις 100.000 ευρώ παραπάνω, δηλαδή, 557.000 ευρώ (και όχι όσα πήραν οι υπόλοιποι καναλάρχες).

Τέλος από το ρεπορτάζ στη Συγγρού δεν προκύπτει κάποια αλλαγή στην πολιτική γραμμή των εντύπων. “Δεν αλλάζει τίποτα” ήταν η φράση που μας μετέφεραν, εννοώντας ότι οι εφημερίδες θα συνεχίσουν να “παίζουν” φουλ κυβέρνηση και ΝΔ, το ίδιο και το MEGA συνεχίζοντας όμως να κλείνει το μάτι και στον ΣΥΡΙΖΑ!.

Πηγή:enimerosi24
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.